090928

Sitter i min guldstol idag, inbillade mig att soffan gör mig slapp. Haha!! Kanske funkade , har i alla fall precis panikskrivit en sådär 3000 tecken. Har nu tagit mig förbi de magiska 7000 både på litterära och språkliga. Känns bra, inte alltför långt kvar. Vill inte hålla på med synopserna mer, känns som jag bara snurrar in mig... Fick ut hemtentan, usch!! Fyra uppgifter, en sida per uppgift. Huuh!
Dagens:
Linne: Gina Tricot
Kofta: NY! BikBok
Byxor: I skolan hade jag tighta, mörka jeans från Tiger of Sweden. Här hemma kör jag på mina piffiga byxor från H&M Sport
Frisyr: Även här en förändring efter hemkomst...utsläppt i skolan med hårspännen från H&M, nu har jag slängt ihop en inbakad fläta.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0