090918

Mörk!! Det läskiga med det hela är att denna färg faktiskt inte är alltför långt bort från min egen...i mörkhetsgrad alltså. Lade först på en toning igår som blev sjukt bra. Sedan skulle vi lägga på en till, med lite rött i för att skapa liv. Men då gick mitt hår bananas, vilket enligt frisören iofs inte var så oväntat eftersom mitt hår var så blekt och preparerat.. Jaja, ska tillbaka på tisdag och fixa det färdigt...har i alla fall en sjukt bra frisör:) Käner mig så trygg, hon vägrade låta mig betala förrän vi bägge var nöjda.

Men så illa är det inte, jag ska nog klara mig. Jobbar 9-14 på Triangeln idag...samlar pengar till Londonresan:)

Linne: Gina Tricot, Kofta: H&M, Jeanstights: Pieces
Igår sa Jacob att mina ögon såg grönare ut med den nya hårfärgen. Gillas!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0