090903

Idag har varit en så underbart skön och lugn dag. Fantastiskt välbehövligt efter tre dagars jobb och stress. Föreläsning 10-12, därefter gick jag och bokade möte hos en studievägledare. Behöver veta vad jag bör söka till hösten, hur jag ska gå vidare med min utbildning. 21 september blir det, det var tydligen lite fullt för tillfället:)

Känns btw som hösten har gjort en lite entré, då det ösregnade på vägen hem från stationen.
Jag som varit så duktig och cyklat dit...blev helt dyngsur. Menmen. Tar risken, mycket skönare att cykla än att trängas på en buss i alla fall.
Linne, kofta och strumpbyxor från H&M. Reafyndad jeanskjol från Vero Moda. Vita låga converse. Klocka från Casio.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0