Väst

Tog en runda på stan idag efter skolan. Hade ärenden till apoteket och systemet...därefter drog jag förbi Humana och Myrorna. Har tänkt gå dit jättemånga gånger, men det har bara inte blivit av. Men idag! Inne på Myrorna gjorde jag värsta fyndet, kunde bara inte låta den bli kvar! Har veat ha en skinnväst ett tag, och nu är det ju så inne. Dock har jag inte velat ha någon mc-inspirerad väst utan istället en helt vanlig. För att hedra min älskade pappa...som så länge jag minns haft en sådan. Med hemska knappar som håret fastnade i när han skulle borsta ens tänder. Den minns vi alla, inte sant syskonen?? Nu har jag en nästan likadan...85 kronor! Hurray


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0