Tisdag

Igår hade vi seminarium och avslutning för delkursen.. Är inte jättenöjd med opponeringen, kändes som jag aldrig lär mig:( Men fick en massa bra idéer inför uppsatsen i alla fall. Så nu gäller det bara att hålla tummarna för godkänt. Hoppashoppas!! Stannade kvar i Lund efter seminariet, gick och lunchade på Gräddhyllan med två kursare. Sjukt mysigt ställe!! Dit måste jag snart igen:) Sedan hade vi genomgång av uppsatsformalia 16-18, nyttigt. Snabbt hem, käka och sedan iväg till träning.. Pust!!

Denna dag har inletts betydligt lugnare.
Har introduktion klockan 12, men gick likväl upp vid åtta. Lugn frukost tillsammans med Vakna med the Voice(har fastnat igen). Och nu har jag precis kommit tillbaka från en löprunda. Pust, det var slitigt... Men jag måste komma igång igen!! Trivs inte med mig själv just nu.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0