Söndag

Mat: Brunch på StKnuts torg. Räkbaguett och latte, skippade chokladbollen idag. Jag sköter mig;)
Klädsel:
Grå, lång, stickad tröja från H&M och tights från Vila
Hår:
Samma som igår, uppsatt i stram tofs
Smink:
Inget alls, endast tonad dagkräm. Kände att fejjan behövde vila lite idag.
Önskan: Att jag ska klara mina kurser och sedan få jobba mycket i vår och sommar... Uppsatsen är den som hänger tyngst över mig.
Dyra crave:
En ny, stor och lyxig lägenhet vore inte helt fel. Med utsikt så man slipper glo in hos grannen. 
Mindre dyra crave:
Mitt shoppingsug är enormt för tillfället. På onsdag säger jag bara! Siktet är inställt på tights, koftor, klänningar och fina ringar:)
Nagellack: Mavala Black
Ångest:
Plugget...det ligger och maler. Men imorgon och på tisdag blir det superseriöst pluggande, för att sedan kunna slappa. Jobbigt dock att ångesten inför uppsatsen redan startat:(
Ont:
Känner mig ganska hel idag, axeln är helt okej:) Pepparpeppar!!
Glädje: Söndagsmys med världens finaste kille:)
Skönaste: Vår soffa
Plan: Ta det så lugnt som möjligt resten av dagen. Laga god middag, dricka ytterligare en kopp kaffe och ladda inför veckan.
Måste:
Långt bak i hjärnan skriks det plugga, men tror faktiskt inte det stämmer... Kör ju race imorgon. Kanske börja kolla upp intressanta sidor inför uppsatsen. Hmmm.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0