Sent igen

Känns som jag ligger lite efter i mitt liv för tillfället. Var på supertrevlig middag igår med kursarna. Snackade en massa, åh vad kul det var! Promenerade hem fort som satan sen.. Och sov sedan i tio timmar;) Tog inga bilder under kvällen, då kameran ju var på vift. Men hittade den idag!! Hurray! Så här kommer bilder från förra fredan...det var också skoj:)

Schlager kan verkligen inte bli fel! Dansade loss som bar den, både till liveband och dj. Och hann med att sjunga singstar...vår insats kan nog bäst beskrivas med att vi sjunger hellre än bra;) Tur kanske att medhöret är lika med noll. Efter fick jag skjuts på Annies cykel ner till Stortorget och sedan promenerade jag den välkända vägen till Revingegatan...blev nästan lite nostalgisk...


Fick när jag såg denna bild en svag flashback av att jag mitt i dansandet typ slog till Biffen så att hennes mobil for all världens väg...och gick i bitar. Som tur var så lyckades vi hitta alla bitar och jag kunde pussla ihop den igen:) Fokus här även på mina röda naglar och mina fina ringar...H&M och Gina Tricot. Like them a lot!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0