Ooont!!

Blev ingen vinst igår:( Buhuu, vi spelade skit! Och dessutom fick jag sjukt ont i ryggen i slutet av sista set. Måste landat konstigt eller nåt. Har haft ont hela natten, svårt att röra mig och det gick inte att ligga på något bekvämt sätt. Hoppas det går över fort, jag står inte ut!!!

Idag är det back to reality igen, skola 12-14.
Sedan ska jag och Louise plugga en stund, hoppas få mycket gjort.. Känner mig lite smånervös, då jag verkligen slappat på skolfronten hela veckan. Har liksom inte fått några krav på oss, gaah!! Känns som allt kommer på en gång sen...

Idag ska jag även inleda min nya karriär...som volleybolltränare.
Wohoo, spännande! Ska träna Malmös C-lag...skojskoj. Är laddad som bara den:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0