Onsdag

Jag hittar inte min kamera!!! Och jag som äntligen skulle få tummen ur och lägga in bilderna från helgen. Menmen, verkar som babe har städat bort den eller nåt.. Vad vet jag??

Jaja, den kommer väl fram.
Igår hade jag en bra, men ganska slow dag. Efter plugg och hemkomst satte jag i mig en tallrik yoghurt och sedan gav jag mig ut på en löprunda. Kändes helt okej, men saknade musiken:( Mina hörlurar verkar ju ha pajjat.. Men det gick ändå. På kvällen blev jag serverad en god middag och en kopp kaffe på det...mmm!! 

Idag är det långdag i skolan, med fokus på uppsats.
10-12 och 13-15. Mellan blir det lunch med kursare, gäller att göra det bästa av situationen. Och ikväll är det äntligen volleyboll igen! Hurray!! Inte spikat sedan söndags ju, börjar rycka i armen;)

Jag och Biffi på Karibiska festen i september.
Bloond!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0