Onsdag

Idag är jag ledig fram till träningen ikväll...skönt!! Längesen jag var det faktiskt, då jag sett till att jobba var dag det inte varit skola. Men idag sitter jag ännu och slöar framför datorn i köket. Har varit duktig och avslutat mitt abbonemang hos tre...känns riktigt bra att äntligen bli av med det:)

Dagens planer är att ta det lugnt, skriva sponsorbrev och plugga. Räcker lagom. Ska strax parkera mig i soffan, måste vila ryggen inför kvällen.. Men måste nog göra en kopp kaffe först;)

Hade en riktigt trevlig kväll igår efter jobb.
Fick skjuts med Jacobs pappa till Lund...där käkade vi pizza och tittade i fotoalbum innan vi skulle iväg till handbollen. Jacob var typ världens sötaste när han var liten:) Så gullig! Handbollen började lite svajande...Lugi låg under i halvlek. Men de lyckades på något sätt vända och vann till slut!! Hurray!! Riktigt spännande på slutet:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0