Nöjd...

Har precis skickat in synopserna, jäklar vad jag tjatat om dem på sista tiden. Men blir så när någonting hänger över en.. Och nu är jag så lättad!! Trots att jag inte blev supernöjd...och trots att jag har två delar kvar att skriva på hemtentan. Men känner mig lättare till mods, tycker jag har rätt att vara glad och lugn en stund innan jag laddar om:)

Jobbet gick superbra! Träffade Andrea och snackade med henne samtidigt som vi tömde. Och sen kom lille Biff förbi på besök, alltid trevligt. Försöker hjälpa henne att shoppa, jag är ju något av en expert på den fronten;) Haha!! Skulle egentligen inte shoppa alls idag, men eftersom det var clubdag så har vi anställda ju 10% extra rabatt...så kunde inte låta bli. En varm och gosig tröja som kan användas med tights...har redan svidat om till den;) Plus födelsedagspresent till Milla(Jacobs systerdotter) och ett par ribbade strumpbyxor. Nöjd:) Men nu måste jag verkligen hålla mig till London!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0