Lugnet före...

Trots att denna dag kommer bli så busy...så är det än så länge lugnt. Promenerade i godan ro hem till lillebror för att lämna grejer. Stack även in en runda på systemet, som ju ligger så bra till. En sak jag saknar här i Malmö;) Blev först inte insläppt hos Erik, då han inte kände igen mig när han titade i kikhålet. Hahaha, då vet man att man har utsläppt hår för sällan;) Menmen, det löste sig och sen åkte jag hem.

Här hemma har jag varit så huslig så, gjorde köttbullar och stuvade makaroner till lunch.
Var tvungen att kolla hur man gjorde stuvningen, gick in på Arla och hittade direkt. I kommentarerna till receptet hade någon skrivit att det hade tagit honom fem timmar(!) att fixa till det. Alltså!!! Det måste var något fel...på personen!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0