Lördag och ny telefon!!!

Fick som jag vill och inledde dagen med brunch.. Mmmm!! Regnigt och blåsigt som bara den i vår stad idag, mysigt då att sitta inne och äta gott. Sedan tog vi bussen till Svedala och outleten. Jacob fick köpt vinterjacka och blev glad. Det förstår jag, den är jättefin. Precis som babe;) Jag shoppade inget alls, hittade niente som var något att ha. Jaja, bra för ekonomin i alla fall..

Promenerade hem till mamma och vovvarna, sedan dök även Anders och Erik upp.
Erik hade med sig en present...som kostade mig 2500!! Hahaha!! Hade gett honom i uppdrag att fixa en I-phone till mig, han skulle höra av sig när han hittat en bra. Men nu låg den bara helt plötsligt framför mig på bordet, redo att sätta in simkortet i:) Ibland är det bra med syskon...

Nu är vi hemma, och kollar fotboll.
Ja, fråga mig inte varför. Ett lördagsmåste enligt Jacob, men jag sticker snart härifrån! Ska hem på middag hos Biffen:) Pizza, prat och lite fix med ansökningar. Lagom soft lördagkväll, laddar ju för premiären imorgon!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0