Lat lördag

Sa innan till Jacob att om någon frågar mig om vad jag gjort idag så kommer jag inte ha något svar.. Jacob sa att jag kunde säga att jag varit med min underbara pojkvän hela dagen. Och det är ju faktiskt sant:) En underbar sak han gjorde var att han steg upp klockan 8 och tog hand om hela tvätten, så jag kunde sova ut. Tusen pussar för det min skatt!!

Har mest hängt hemma idag, men även hunnit med en runda på stan. Kikade runt lite inne på Triangeln och promenerade sedan bort till EspressoHouse på Storgatan...stor latte och muffins. Guud så gott!! Njöt verkligen! Pratade, läste Nöjesguiden och tittade på folk. Spanade runt inne på Monki och hittade en massa fint...ska verkligen försöka hålla mig till efter London!! Känns svårt.

Nu kollar vi fotboll...igen!! Laddar inför morgondagens match...spännande!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0