Den dagen igen..

Måndagar är lustiga dagar. För hur bra de än är, så känns de ändå aldrig riktigt bra... För det är ju måndag. Konstigt. Idag har i alla fall varit en bra sådan. Gick upp vid åtta och hann springa en runda och äta en lugn frukost innan det bar iväg till skolan. Föreläsning 12-14, fick ut texterna som vår paruppgift ska bygga på. Super, då jag och Louise ju måste bli klara lite tidigare än alla andra. Eftersom jag ju ska till London!! Vad jag ställer till;) Ska hem till Louise imorgon och jobba med uppgiften, känns bra.

Är hemma och softar för tillfället, ikväll ska jag hem till Ingrid och kolla matchfilm med laget.
Spännande! Alltid kul att se sig själv spela, även om det inte alltid är så vackert som man önskar;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0