091001

Drömde så hemska drömmar inatt, vaknade och storgrät:( Inte roligt, tur att jag hade Jacob som kunde trösta mig. Läskigt! Nu har jag kommit igång för den här dagen i alla fall, ska strax iväg till Triangeln, jobb 9.45-15. Sen ska jag hem, skriva klart litteratursynopsen och skicka in allt. Ska bli så skönt att släppa det!!
Är fortfarande helt sömnig i ögonen, så fick bli ett titta upp i taket-kort...
Topp:H&M Divided Red, Jeanstights:Pieces, Frisyr:Luggfläta och uppsatt, Nagellack:Isadora Summer Red
Ska dra över en kofta också, känner mig lite frusen. Ute blir det även vita Converse i modellen med tunn sula, jacka från Peak, leopardvantar från H&M och halsduk från Gina Tricot.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0