Torsdag

Blev inte så mycket med snön igår, det övergick till regn lagom tills det var dags att cykla till träningen. Som btw helt tog musten ur mig...puuh! Måste vara Londonresan som satt sina spår. Menmen, sålänge det är kul står man ut:) Innan träningen vara jag och babe och storhandlade på IcaMaxi...så skötn med fylld kyl och frys igen. Underbart! Skuttade ur sängen bara för att jag visste att det fanns goood frukost. Blåbärs- och vaniljyoghurt med flingor och valnötter, ägg med kaviar och en stor kopp kaffe. Ahh, nu mår jag som en prinsessa.

Idag står plugg på schemat
...den stora och inte speciellt realistiska drömmen är att jag skulle komma igång med att skriva. Det lär inte hända, bland annat pga att det hänt något med min dator. Skyller på Jacob, då datorn hängde sig igår när jag skulle lägga in bilder från hans kamera. Nu går den inte igång, skärmen är bara svart:( Buhuu!! Får läsa så länge...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0