Torsdag

Kom upp riktigt tidigt idag, dock inte så tidigt som Jacob ville. Han gnällde och sa att det var sista gången han försökte hjälpa till att väcka mig... Men jag vaknade ju!! Steg upp så fort han gick till jobbet, och har nu suttit och läst i flera timmar.

Snart kommer pappa förbi och hämtar upp mig, ska lämna av honom på hans jobb.
Sedan far jag till Mobilia för att hämta schema för december:) Hämtar upp Biffen och far till Lund för att luncha med Annie och Lisa. Trevligt. Och sedan blir det till att åka till Ängelholm för att hämta lilla mamma som opererats i sin axel idag. Lilla mami. Efter det ska jag hem och pusta, haha! Och skriva hemtenta. Det går i ett just nu!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0