Torsdag

Tiden går så fort, men det är ju alltid mysigt att vara hemma och hälsa på familjen:) Fick pratat en massa och gosat med mina vovvar. Två promenader i regnet, en vaccinspruta och ett tandläkarbesök senare fick jag skjuts med pappa tillbaka till Malmö. Gick runt som dvala resten av dagen igår. Sovit dåligt på luftmadrass med två hundar som bredde sig, plus stel i armen efter sprutan och slutligen får min axel mig ibland att skrika av smärta. Inte bra.

Idag är jag piggare, gladare och redo för studier.
Ska bege bort mot något kafé, flyr hemmet för att få något gjort. Babes tips:) Hans dator plus en hiskelig massa böcker följer med mig..

Btw. Igår ringde de från Mobilia och sa att jag i nästa vecka kan komma och hämta upp mitt schema för december.
Hurray!! Lycka:) Ska bli sjukt kul att få vara där hela julen, dels för att personalen där är underbar och dels för att det ska bli skönt att slippa fara runt. Känns bra!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0