Tisdag

Denna bild kan ses som en kort summering på vad vi gjorde under våra fem dagar i London. Ätaätaäta!!! Hela tiden:) Hur trevligt, gott och roligt som helst!!! Men nu är det tillbaka till den bittra verkligheten som gäller. Jacob fick trösta och peppa mig igår efter träningen, då min ångest inför allt som komma skall, var på topp. Uuhh! Ska bland annat jobba idag, 14-22. Och trots att jag gillar mitt jobb så känns det segt. Men mycket bättre idag i alla fall. Plus att de sista tre timmarna är inventering vilket brukar vara soft. Jaja...det ska nog gå.

Inledde denna dag med att stiga upp halv åtta.
Ville bara komma upp...och få titta på Vakna med the Voice och äta frukost. Satt och slöade riktigt länge...och sedan gav jag mig ut på en löprunda. Se där!! Kändes att det var ett tag sedan och att den senaste tiden inneburit mycket svullande. Oj så trött jag var när jag var hemma igen. Men så gött:) Nu är jag nyduschad och fin, peelade hela kroppen och hade i hårinpackning. Allt för att ladda inför dagen. Funderar på vad jag ska ha på mig, blir nog till att inviga mina nya Leejeans.. Hämtade ut dem igår, softa och fina.

Kommentarer
Postat av: Emelie

Det där ser farligt gott ut!

2009-11-03 @ 15:26:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0