Tisdag

Är lite smått förvirrande när jag bara är hemma hela dagarna...svårt att hålla isär vilken dag det är och så. Tur att jag har volleybollen iaf, skapar lite ordning.Träningen igår var upp och ner, sjukt bra tempo på vissa övningar. Biffen berömde mig för att jag varierade mig så mycket i anfallet:) Anledningen till detta är att jag har ont i axeln och inte kunde drämma på allt jag hade. Menmen, bra att det kommer något gott av det också;) Fick skjuts hem av min lilla mamma som kom för att hämta Maria. Perfa timing att ha tagit bussen till träningen just igår...pallade inte cykla när det ösregnade så.

Idag blir det utflykt till Svedala...ska vaccineras.
Och till tandläkaren imorgon, så blir till att sova över. Mysigt:) Kan jag gosa med mina vovvar hela dagen.. Ska se till att få lite pluggat också, min handledare har äntligen hört av sig. Skönt, med tanke på att jag ju helt bytt ämne. Men hon verkade positiv och kom med lite förslag.. Brabra.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0