Till Biffen

Detta inlägg är till min bästaste bästa vän, Biffen. Grymmaste liberon i stan och kan konsten att underhålla min sambo när jag tröttnat totalt på eknomiprat. Stor eloge för detta.

Jag fick skriva om vad jag ville så jag väljer att berätta om min dag, som typ bara bestått av plugg so far.
Jobbade ju massor förra veckan så då blev inget gjort. Och helg är ju helg, med match, hårfärgning med Biff och mys med Jacob så då latade jag mig då med. Men idag har jag varit flitig. Gick och köpte julmust vid nio, motivation kallas det;) Två hembakade kanelbullar fick också göra mig sällskap i mitt kunskapsletande... Nu har jag även lämnat ett par skor till skomakaren...drömskor som är lite små. Hoppas han kan göra dem perfekta. Har även pratat med mamma och nu steker jag korv. Perfa lunch, blev så sugen efter att jag tipsat Biff om denna formidabla rätt:)

Har avsagt mig mitt jobb som tränare...det gick inte ihop.
Nu är det fokus på skola, egen volleyboll och jobb som gäller. Nu kör vi på fram till jul!! Känner mig nöjd med tillvaron för tillfället. Kan ha att göra med att jag fick adventspynta igår, att det nu är fullt tillåtet att lyssna på julmusik och dricka julmust och att jag har en fin kille:) Och den finaste bästa vän som Malmö kan prestera!! Nice!!

Hoppas du blir nöjd Biffi;)
Karin in pluggstyle!

Kommentarer
Postat av: biffy

Tack min vän! Behöver lite paus i plugget :)

2009-11-30 @ 14:54:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0