Skola igen...

Redan tisdag!! Skönt tycker jag, trots att måndagen såhär i efterhand får ses som en produktiv dag. Hann med plugg på både uppsats och hemtenta, iordningställande av lägenhet och kanelbullsbak.. Träningen var inte rolig alls, gick inget bra för mig:( Men nu är det bara nya tag som gäller, på onsdag kör vi igen!!

Idag ska jag till skolan.
Första gången på hur länge som helst...jag kommer gå vilse i Lund. Ska på Wordkurs inför uppsatsen...kul med tanke på att jag inte skriver i word. Menmen, kanske kan vara nyttigt ändå;) Innan kursen har jag lite att fixa, måste förbi biblioteket bland annat. Så nu kickar vi igång den här dagen, ovant att komma utanför dörren såhär tidigt..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0