Laddar

Hade en riktigt trevlig dag igår.. Började med brunch, sedan mött jag upp Biffen. Vi var på polska marknaden, kikade runt på stan och tog en fika på EspressoHouse. Jag fyndade drömjeansen och två toppar. Hurray! På kvällen var det kalas för Milla...och hon blev glad för presenten:) I slutet av kalaset gick hon runt med den på. Nööjd!!

Idag laddar jag för match mot Lund.
Invigning av mya matchkläder...de är snygga!! Känner mig mycket proffsigare än innan;) En sak som både är roligare och jobbigare än när man spelade i Svedala är att man nu måste fixa så mycket mer själv som spelare. Slitigt...men så mycket roligare sen när det ger utdelning:) Vi kommer vara så heta idag. Och förhoppningsvis kicka ass!!

Matchfrillan fixad!
Jag är snygg idag!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0