Kväll

Så var det kväll igen, och babe är påväg hem från jobb. Han köper med sig mat då vi bägge var sjukt oinspirerade och osugna på fisk. Jag förbjöd pizza eller hamburgare, ska bli spännande att se vad det blir:)

Har varit ganska duktig idag...
Parkerade mig på favvofiket på StKnuts torgs och blev kvar där i några timmar. Skrev beskrivningar av huvudpersoner och började göra anteckningar om det kvinnliga. Kanske kan bli något till slut ändå. Blev bjuden på en kaka av en som jobbar på fiket, tydligen en ny bakelse de börjat göra. Grymt god var den, och grymt glad blev jag av vänligheten. Såna grejer förgyller verkligen ens dag. Passade perfa till latten:)

Efter flitiga studier cyklade jag hem till Biffen och våldgästade henne i några timmar.
Fick en kopp kaffe och satt sedan i soffan och tittade på när hon la in siffror i något diagram. Såg tråkigt ut;) Menmen, jag roade henne med prat i alla fall. Dagens goda gärning, haha!!

Har varit duktig och bokat tid hos en sjukgymnast nu...stackars lilla axel:(
Nästa måndag åker jag till Anderslöv. Fick bli där, den jag blev rekommenderad i Malmö var dyyyyyr!!! Då får det vara värt tiden det tar att ta sig till landet. Kan ju alltid läsa på bussen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0