Helgen

Var lite smått jättedeppig över mitt tråkiga liv i fredags... Uppsatsskit förvandlar mig till eremit!! Blää!! Tråkigt!! Men efter en trevlig bokklubbskväll, bortamatch mot Vindrarp i Våxtorp(det var väl så det var, Suz?), ostkväll(cheezrings) och en mysig söndag på stan med babe så känns allt lite bättre. Det får väl gå då.

Matchen var grym...förutom att Petra stukade foten i sista set. Grrr, kan inte folk lära sig att inte trampa över!! Annars, lovely game! Gjorde mitt livs hiss, jäklar vad grym den var!! Gåshud över hela kroppen:) Fina servar och bra mottaging. Vi var helt lyckliga i bilen på vägen hem...en lycka som bara en riktigt bra match kan ge. Min axel verkar må bra igen, skönt. Men ska ändå kolla den nästa måndag, lika bra att ha det gjort.

Igår sov jag till elva, sedan tog jag och babe en lång och skön frukost.
Kaffe, baguetter värmda i ugnen, tänt ljus, tidning och volleyboll på teve. Vad mer kan man begära:) Promenerade på stan, fixade busskort, köpte krokar till hallen och fikade på Waynes...stor latte och chokladboll, mums!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0