Freeedag!!!

Snart är det helg!! Har en föreläsning idag, hemtentan ska delas ut:p Bläää! Menmen, sen är det helg. Massa skoj på schemat. Träning ikväll:) Lördag blir det brunch med Jacob och hans kusin och på kvällen blir det födelsedagskalas för lilla Milla. Kul, ska äntligen få ge den "perfekta" presenten. Bli hon inte glad går jag hem, haha!! Söndag är det match...i Lund. Skönt när inte bortamatcherna är längre bort:)

Babe råkade försova sig imorse, stackaren.
Han rusade iväg, med blött hår och omatchade kläder. Lilla gubben. Jag blev också helt uppstressad, men har nu lyckats slappa ner mig i soffan. Blev till att frulla här då köksbordet är belamrat med min dator:( Uhuu, min stackars dator. Det ser mörkt ut...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0