En rolig sak...

Mottog ett samtal från min gamla högstadieskola...underbara Centralskolan i Svedala;) Mamma har tipsat dem om att jag pluggar till lärare och gärna vill vikariera där till våren. Men det blir lite tidigare än så..närmare bestämt imorgon, onsdag och fredag. Kunde inte på torsdag då jag jobbar på H&M då. Så nu ska jag få upptäcka om detta är ett jobb för mig. Jobbigt om det inte är så:p Menmen, är laddad som bara den så det ska nog bli bra. Ska vikariera i svenska och idrott....kan det bli bättre?!

Visst ser det underbart ut;)


Kommentarer
Postat av: Camilla

Vilket fint förhållande du verkar ha till din högstadietid Karin, sådant är sällsynt. Kommer vagt ihåg att vi har pratat om detta nån gång.

2009-11-27 @ 18:18:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0