En fullspäckad helg

Har haft en fullspäckad helg där en massa hunnits med, dock inget pluggande. Men i fredags skrev jag hemtenta tills mina ögon gick i kors så kände att jag hade rätt att vila upp mig lite:) Skickade in den igårkväll, nu håller vi tummarna för att den gillas.

I lördags spelade vi "hemma"match mot Jönköping på Latinskolan.
Jag var inte riktigt mig själv, så spenderade sista set på bänken hejandes så att golvet gungade:) Var helt uppe i varv, och så stolt över mitt lag som knöt ihop matchen så bra. Efter matchen blev det kaffekalas hemma hos oss, med tre sorters kakor som jag bakat själv! Stolt!! Gott och trevligt.. När alla utom mormor gått hem fixade jag iordning mig och slog sedan följe med mormor till StKnuts torg. Där gick hon mot Konserthuset för att se och höra Carola. Jag vandrade hem till Biffen för att fira Toves födelsedag. Riktigt lyckad och kul fest. Tacos, bowling, snack, cider och slutligen utgång på KB. Slapp köa och betala inträde, hurray! Dansade järn till grym musik och tröttnade typ aldrig. Var hemma halv fem...inte likt mig. Men så kuul!!

I söndags släpade jag mig upp och in i duschen vid halv elva.
På plats på kafé Mocca kl11 för Dan och Jessas bröllopsbrunch. Så skönt och mysigt att sitta med en latte och en kycklingmacka och prata strunt med laget. Mys! Sedan åkte jag och babe till mormor i Anderslöv...namnsdagskalas för mig, mormor och Tilla. Fina presenter, trevligt prat och god tårta som mormor tyckte att vi åt för lite av;) Underbar helg, tål att göras om. När jag vilat upp mig vill säga..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0