Ajdå!

Satt igår och räknade på hur mycket jag tjänat denna höst. Var lite orolig med tanke på CSN och så, har ju jobbat en massa. Såg riktigt bra ut först, tills jag insåg att det finns två löner kvar att få... Oops, jo det blev för mycket. Och då kommer jag ändå bara jobba två gånger nu i november. För att inte gå över allt för mycket. Lyxproblem...I know! Men vad fan, är det inte sjukt att man inte själv ska få bestämma hur mycket man klarar av att jobba?? Ska jag få lida för att jag är flitig;) Jaja, har anmält det till CSN nu i alla fall...får se vad som händer.

Nu är min fråga...var är pengarna?!
Haha! Svaren kan ligga i Tunisien, England...och några shoppingcenter. Jaja, livet är till för att levas;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0