091110

Har sunkat runt hela morgon i mjukisar, tvättstugans dresscode är inte hårdare än så. Men nu måste jag iväg en runda till biblioteket och haffa två böcker... Min handledare föreslog att jag skulle jämföra min huvudkaraktär med en annan författares också..och den här andra boken har jag inte läst. Så nu blir det till att powerläsa. Men vadå, vi snackar deckare...det går ner hur lätt som helst:) Börjar få en bild av mitt arbete nu, likväl är ångesten total!!

Linne: H&M
Kofta: Zara
Jeans: NYA! Lee
Jeansen är de jag fyndade i JCs outletbutik när jag var på stan med Biffen i lördags.
Exakt samma modell som mina favoriter som pajade i somras...bara en annan tvätt. De är lite långa, men funkar ändå då de är så smala i benen. Lyckan är total;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0