Tvättdag

Igårkväll var typ universums tråkigaste kväll:( Var sjukt sugen på att gå ut på promenad, gå till stan och ta en kaffe. Ville ju komma ut lite efter att ha varit inne hela dagen. Men det blev inget med det, för Malmö FF skulle spela. Så först satt vi och väntade på det, och sedan spelade de skit! Blää, så tråkigt. Jacob stängde av efter 2-0, och sedan fick jag en promenad i alla fall:) Fick ont i höften igen, jag fattar inte!! Usch, inte kul:(

Idag var det till att gå upp tidigt för att tvätta...tvättkorgen var verkligen totalt översvämmad.
Ska strax ner och ta ur och lägga i mer..så spännande är den här dagen. Vill skriva färdigt sista delen idag, gör jag det ska jag ta en runda på stan sen. Få försöka muta sig själv till arbetsflit;)
Gärna för mig;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0