Tisdag

Godmorgon! Uppe sedan en timme ungefär. Har stått och velat framför min garderob..på med något, av med det igen osv. Jobbig dag:( Menmen, körde på säkert kort till slut. Ska jobba lite idag. Blir bara tre timmar, 9.45-13 på Triangeln, men i alla fall. Man får vara glad för det lilla, och mitt mål när jag kommer hem är att jobba lite med uppsatsen. Ska leta recensioner, och så hoppas jag på att i alla fall få skrivet några rader. Alltid skönt att ha kommit igång, tomma dokument är inte trevligt alls.

Idag regnar det, vilket inte är kul alls.
Tror det bidrog till min klädsituation...har ju börjat vänja mig vid lätta, ljuva kläder. Och nu måste man helt plötsligt tänka på att inte frysa. Och mitt hår är för tillfället en katastrof!! Måste iväg och klippa det snart, tror det skulle pigga upp. Har bett lillasyster Maria köpa silverschampo till mig, ska köpa blondsprej idag när jag jobbar. Är trött på utväxten, men vill ju inte se ut som en kyckling i skallen;)
Tisdagens outfit!
Topp: Mina absoluta favorit från Gina Tricot. Den är trogen i alla lägen:)
Jeans: Garderobsfyndade mina mörka jeans från Miss Sixty, med dragkedjor vid benslut och på fickor...guldiga. Sådant gillas!
Smycken: Pärlörhängen som jag fått av Jacob, klocka från Casio och nytt armband från H&M.. Lovely.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0