Time to sleep...


Nu är det dags att sussa sött.. Typiskt att jag den senaste tiden typ varit pigg när det är dags att lägga sig. Och sedan när det är dags att stiga upp, ja då är jag trött som synden. Ironi på hög nivå. Imorgon ska jag jobba igen...denna gång på Storgatan. Jeez, butiken där jag inledde min karriär på H&M! Tror dock inte jag varit där sedan jag gick med i fastpoolen. Varför? Jo, för att där är så trååkigt! Vad tänkte jag egentligen när jag tog dessa tider??!! Menmen, blir bara fyra timmar i alla fall, 12-16.. Ska jag nog klara.

Imorgonkväll är det ju volleybollträning igen!!
Åh, det är alldeles för långt mellan gångerna...men ljuvligt när det väl sker:) Åh, ljuva sport!

Btw så har vi bytt lakan nu ikväll.. Och haft ute täcken och kuddar på balkongen för vädring. Ah, ska bli underbart att glida ner i en ren, nybäddad säng:) Bredvid sin älskade... Natti natii!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0