Tillbaka i söder

Hemma igen efter en galet rolig och intensiv helg i Göteborg. Intensivt schema med massa spel. Vi var endast nio personer som var med, vilket gjorde att jag spelade konstant. Hurray, det bästa jag vet! Kom igång med några riktiga hårda spikes i de sista matcherna, så skönt att få slå riktigt hårt. Vi slutade tvåa...kom efter ett norsk lag som vara klassade div3. I Norge kanske, i Sverige hade de kunnat spela betydligt högre. Jobbigt då att börja med 0-10. Har varit en kul och annorlunda turnering, det här med handikapp är svårare än man tror.

Stugan vi bodde i var supermysig, jag och Biffen fick ett eget rum...med en hustomte som sällskap;)
Drömde söta drömmar på min tjocka luftmadrass medan Emelie skröt för alla om den fina sängen hon hade. Hon hade nämligen upptäckt att soffan i rummet var en bäddsoffa. Lycka!

Grillade tillsammans med de andra lagen på lördagkväll
. Hur kul som helst! Satt vid långbord, sjöng, grillade mashmallows över värmeljus och hade allmänt skoj. Många skratt den kvällen:) Eftersom både vi och herrarA kom tvåa så innebar det att vi vann anmälningsavgiften till nästa års Kal och Ada. Så nu måste vi ju nästan åka dit igen;)

En liten olycka som skedde igår: Biffen fastnade i läktaren...
Lätt hänt;) Stackaren, hon fick riktigt ont...och efter en hel dags spel är man inte riktigt mottaglig för motgångar. Men hon fick hjälp av en ädel riddare och efter en latte från donken så verkade hon må lite bättre...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0