Soft värre!

Pluggdag innebär återigen en slappardag. Tur att jag varvar med lite jobb, hur skulle jag annars förklara mitt behov av att hela tiden köpa nya snygga kläder. Här hemma syns jag ju allt om oftast så här:) Menmen, det är gött. Idag är det nästintill all gamla favoriter. Tröjan köpte jag när jag gick i tvåan på gymnasiet, den kommer från Svea och är min absoluta favorit. Inte sådär tjock som vissa övertröjor kan vara utan tunn och skön. Den har varit med om mycket. Byxorna återerövrade jag från mamma i torsdags.. Blev lite konfunderad när jag såg att det stod Karin på benet...det visade sig vara överdragsbyxorna vi hade de sista två åren i Svedala. Lovely pants, dem har jag haft mycket kul i:) Spikat satan, blivit utsedd till bästa spelare, åkt tåg jättelångt och gjort mest poäng i laget. Mm, ljuva minnen:) Varför bytte jag klubb egentligen?? Javisstja, det där med att ställa mig in hos tränaren har aldrig varit min grej. Och att vara bästis med liberon ger inte lika mycket pluspoäng som att vara det med passaren...i alla fall inte i statistiken;) Men jag vann i alla fall serveligan...

Linne: NYTT! H&M Divided
Tröja: Svea
Byxor: H2O

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0