Saturday

Det är lördag, men känns som en vanlig veckodag. För Jacob lämnade mig tidigt imorse, en puss fick jag innan hann stack..men nu är det tomt. Sitter i köket och tittar på Nyhetsmorgon och läser bloggar. Dricker kaffe och äter en muffins:) Svårt att tro att det är lördag. Skulle egentligen spelat beach idag, men det blev inställt:( En annan gång!

Ikväll ska jag, Jacob och min kära familj åka till Osby..
Min faster fyller 50 år och ska ha kalas. Jag har varnat Jacob för att han nu ska få träffa på den vilda sidan av släkten. Här ska drickas "limonadagrogg"!! Haha! Fast Jacob ska inte dricka, för han ska köra. Mamma och pappa kräver återbetalning när det kommer till att köra, de är så glada att vi ska med:p Men jag ska dricka grogg, wohoo!!

Dagens planer fram till avfärd är att försöka få lite gjort på uppsatsen..
Mest smågrejs kvar, typ göra innehållsförteckning och numrera sidorna. Ändå kommer jag inte igång, skumt. Kan bero på att jag även måste skriva färdigt slutsatserna. Menmen, ingen åtrvändo, nu kör vi!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0