Onsdag

Dagarna går så långsamt när man bara får äta godis på helgerna;) Suget är sjukt stort varje kväll, men hittills har jag skött mig. Det är mer än man kan säga om Jacob! Igår kom han hem med glass. Gulligt förvisso...men när man har bestämt. Jag avstod i alla fall, sjukt stolt;)

Var ju så duktig och tvättade igår, och sedan när Jacob kom hem åkte vi till IcaMaxi och storhandlade.
Hade egentligen ingen ork, men det är ju så skönt att fylla kyl och skafferi.. Efter handlingen belönade vi oss med att gå ut och äta middag. Blev fajitas, något jag aldrig ätit förut. Gott, och sjukt mäktigt!

Idag var jag sjuukt tröött på morgonen...höll knappt på att komma upp alls.
Tror det berodde lite på att jag var så grymt opeppad på att jobba. Tog ett pass på sms för någon dag sedan, 12-19.15 på Gustav. Blää!! Menmen, nu när jag kommit hem igen känns det bra. Är trött som satan, men kommer sitta gott när pengarna kommer. Fick köpt nya hårsnoddar också, det behövdes. Störde mig lite idag, det är en tjej som jobbar fast på Gustav som alltid är så himla sur och otrevlig mot mig... Fattar verkligen inte vad problemet är! Men hon kanske är så mot alla, vad vet jag. Trist i alla fall.
Utsikt från vår balkong, Ronnebygatan i all sin prakt;) Plus vår fina, nya blomsterlåda med vackra, nyinköpta blommot uti...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0