Onsdag

Inatt var det blixt och dunder här i Malmö.. Vaknade vid halv fem av att Jacob gick upp för att dra ut sladdarna till teven. Haha, gäller att ta det viktigaste först;) Jag är inte speciellt rädd för åskan, men kunde iaf använda det som argument för att få ligga riktigt nära... Mysmys.

Idag skiner solen igen, vilket är alldeles underbart! Jacob
råkade efter nattens rabalder försova sig imorse. Men till slut kom han iväg, och snart kommer han hem igen, eftersom de bara har halvdag på banken:) Min tanke var att få pluggat riktigt mycket fram till dess...so far går det ganska knackigt. Njuter av det fina vädret, var ute på en liten promenad innan. Utan jacka! Fantastiskt! Ikväll ska jag till Pildammarna och springa med Biffen. Lär bli en lugn runda, har ju inte setts på så länge så har en massa snack att ta igen ju;)

Kommentarer
Postat av: Biff

haha så det åskade faktiskt, jag trodde jag drömde det!

2009-05-20 @ 12:42:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0