Nu blev jag glad..

Brukar ofta bli sugen på att se på teve vid sådär klockan fem. När jag sitter och bara och endast väntar på att Jacob ska komma hem. Vid den här tiden brukar det dock endast vara skit på teve...suck och blä!! Men nu har de börjat sända Sex and the City!! Hurray! En halvtimmes tjejteve, vad mer kan man begära??

Jobbet gick bra idag, var där så kort tid att jag knappt hann reflektera över det... Men fick i alla fall med mig blondsprej hem. Och två nagellack som vi hade på annons. Och ett saltvattensprej. Ska ge somrig känsla har jag hört. Hoppas kan man ju alltid.

Väl hemma har jag letat fakta till min uppsats, jobbigt att det blir allt svårare ju mer man försöker få grepp om sitt ämne.
Allt känns ganska luddigt, men jag letar vidare:) Efter att ha varit så duktig har jag ägnat resten av eftermiddagen till att vårda min kropp... Ansiktsmask, dusch, nyrakade ben, nagelklippning, blondsprej i håret, insmorning med acos brun utan sol(doftar underbart!!) och slutligen invigning av nytt ljusljusrosa nagellack. Ah, känner mig som en ny människa!! Haha!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0