Måndag

Ny vecka...igen!! Jäklar vad tiden går fort! Om exakt två veckor ska min uppsats vara inne, och om tre veckor börjar jag jobba. Förhoppningsvis med en godkänd uppsats i bagaget. Den här veckan ska jag verkligen ta tag i mig själv och försöka skriva färdigt...så att jag sedan kan ägna återstående tid till att justera och rätta till och kolla källor. Upptäckte en bok som verkade kunna vara nyttig, ska kolla den i Lund imorgon. Ja, imorgon har jag handledartid vid tjugo i tre. Min tanke är att åka in tidigt och sätta mig på biblioteket och jobba fram till dess. Internetet får stanna hemma så det blir till att jobba utifrån böcker och dylikt. Känns bra, måste kolla lite grejer i NE och så där.

Idag ska jag jobba, 12-20.15 på Triangeln.
Känns lite segt så här innan, men det är ju en trevlig butik så det ska säkert gå bra. Har med mig god hemlagad mat också:) Rester från i fredags, fläskfilé med tagliatelle och citron. Mums!

Har varit ute och sprungit en snabbis nu på morgonen.
Hade värsta ångesten igår när vi skulle sova, kändes som allt bara går åt fel håll. Kom på att jag nog behöver ha en liten runda som jag kan springa ibland, då det känns för tungt oich tråkigt att dra till Pildammarna. Kan ju bara hoppas att det leder till att jag springer lite oftare:) Kändes lagom idag i alla fall, och så skönt med en varm dusch efteråt... AH! Andra veckan med det nya livet har nu inletts, känns bra so far. Helgen var ju osund som vanligt, men det är okej om man bara sköter sig i veckorna...

Längtar efter sommarfrukostar just nu...
Nybryggt kaffe och jordgubbar, mm!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0