Klänningar jag vill ha!

I sommar vill jag gå runt i klänning nästan varje dag. Tillsammans med vita tygskor eller ballerinor. Blir det kyligt åker strumpisarna på, men annars är det bara, bruna ben som gäller.. Spanar in en massa godbitar under mina arbetsdagar, som sagt...min arbetsplats är farlig;)
Denna vackra skapelse är i tunt, fint material. Den kommer från Logg-avdelningen och kostar 198 kronor. Lär få följa med mig till Tunisien om den blir min...
Dressad för sommarfest!! Sjukt fin, och poppis som bara den. Vilket antagligen innebär att den redan är slutsåld. Inte konstigt med det priset heller, 198 spänn för den med.
Och slutligen denna fining. Har blivit alltmer sugen på att klä mig lite preppy på sista tiden. Tänk tillsammans med vit kofta och vita tygskor en ljummen sommarkväll:) 249 kronor kostar den..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0