Karin bakar...


Nu har jag bakat muffins, och oj vad fina de blev.
Fick ha inne dem i ugnen i tre omgångar då formen ju bara har plats för sex stycken. Men vadå, hade ju inte bråttom. Har tjuvsmakat en, var ju tvungen att kolla om de blev goda;) Vill ju inte utsätta Jacob för något äckligt. De var supergoda. Hade ju i två äpplen i smeten, och plus det hällde jag på en massa kanel.. Mums!! Sugen?

Och föresten, visst är mitt förkläde fint...
Har övertagit det från mamma, är som en hel klänning nästan. Fast öppen där bak... Nu ska jag ut och springa och sedan blir det en tur till Ica... Ska hämta ut min present jag gav mig själv efter att jag klarat senaste tentan:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0