Jobb!!!

Är riktigt glad idag. Har fått fyra pass nästa vecka på Triangeln! Hurray! Fick dem när jag var där, tydligen hade de haft ett möte igår och bestämt att de stora butikerna ska få ge ut tider till dem som är där och jobbar. Detta för att underlätta för butikerna så att de vet vem som kommer. Förståeligt och jag blev superglad nu...samtidigt lite oroad. Men håller tummarna för att de vill ha mig där, med tanke på att jag jobbat i fastpoolen länge och vet hur det mesta fungerar. Känns positivt inför sommaren i alla fall, kanske jag kan få några extrapass på Mobilia också.

Idag är det förresten 1år sedan jag inledde min karriär på H&M! Tiden går fort. Detta innebär högre lön, jippie!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0