Jag. Idag.

Klänning:H&M Divided Kofta:Acne Tights:Vila
Så här ser jag ut idag. Det är kallt i vår lägenhet, jag går runt och fryser. Fast nu är det bättre, drog på mig finkoftan och ulltofflor. Myspyser här vid bordet i köket, har omvandlat det till mitt konor. Med skrivandet går det inte alls för tillfället..hade en liten urladdning tidigare, sedan ansåg jag mig vara värd en liten paus. Roar mig med bloggläsning, men så fort jag är klar med det så ska kaffebryggaren laddas om och så är det back to business!!
Här är jag parkerad idag...
Obs! Lägg märke till den nya fina lampan:)


Kommentarer
Postat av: Anonym

ser ut som en fin lampa!! Ses snart min vän, du är efterlängtad :)

2009-05-07 @ 19:13:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0