Inte skönt...men i alla fall.

Fick en del gjort innan, är inte helnöjd men har fått tag i en hel del bakgrundsfakta plus tips om en bok jag ska försöka hitta på Stadsbiblioteket här i Malmö. Där jag typ aldrig varit, och där jag ännu inte har lånekort. Måste fixas! Brukar vara det första jag gör när jag flyttar till en ny stad...men det har bara inte blivit av.

Har varit så dåligt väder vilket haft till följd att jag inte sprungit i veckan...bu för mig.
Och på alla bloggar jag läser har de precis satt igång med vårträningen...och är så sjukt entusiastiska!! Blää, jag blev så arg att jag gav mig ut på en löprunda. Snabbt som fan gick det, jag var irriterad! Det var inte skönt!! Det är ytterst sällan skönt att springa. Men ibland måste man även göra sådant som inte är skönt...
Ikväll är det volleybollträning!!! Hurray! Det är två veckor sen sist...det ska bli så sjuukt kuul!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0