Hur ska detta gå?!

Usch vad trött jag var igår när jag kom hem...och frös som en dåre gjorde jag. Tog pågatåget in till centralen igår efter jobb. Skulle få vänta tio minuter...det blev typ tjugo. Blåsigt och eländigt:( Menmen, hem kom jag till slut. Jobbdagen gick bra, Burlövs butik är så liten, så liten.. Trevlig personal, jobbade stängning med några äldre damer som jobbat där sedan tidernas begynnelse;) Menmen, dit kan jag tänka mig att åka igen. Köpcentret i sig tror jag kan falla babe i smaken, påminde lite om Nova...i storlek och sådär.

Jacob och jag(mest Jacob) har nu bestämt att det inte funkar att äta godis, glass och kakor varje dag.
Surprise! Så från och med måndag kommer endast lördag och söndag vara dagar värda att leva;) Haha! Nä, det kan nog vara bra...sambokilona frodas och börjar bli svåra att tämja.

Idag väljer jag bort jobb, då jag faktiskt har en b-uppsats som måste skrivas.
Är lite kluven, mitt sätt att skriva är ganska personligt även om jag gärna använder mig av akademiska och lite högre ord. Men är inte helt säker på hur bra det fungerar just här. Menmen, inget att sitta och sörja över. Har ett bra ämne och frågeställning, och har dessutom kommit igång så smått med inledningen. Inte fy skam alls! Imorgon har jag skola 12-14, där ska även möten med handledare bokas in. Känns bra det här. Idag blir studiedag för min del. Mycket kaffe står på menyn:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0