Hmm...

Är helt säker på att jag ställde klockan på halv nio imorse. Vet även att jag stängde av den då min tanke var att gå upp direkt. Trodde att jag gjorde detta...men när jag kom ut köket och tittade på klockan där. Ja, då var den halv tio. Skumt. Tur att skolan inte börjar förrän klockan 12. Innnan dess måste jag städa lite, då Jacob lyckades med konststycket att slå itu vår gamla kökslampa som stod i hallen.. Suck, jaja antar att det var ett tecken på att han ockå gillar den nya;)

Ikväll far vi iväg till Kal och Ada...spännande, den turneringen har jag aldrig varit med på.
Måste skriva en liten lista så jag kan ta med mig matsäck. Viktigt!! Äta bör man, annars.... Ska även ta med mig Flickan som lekte med elden, har börjat läsa den av rent nöje:) Och ett anteckningsblock får nog hänga med också...ifall jag får sjukt bra idéer gällande uppsatsen. Man vet ju aldrig;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0