Helgen och en kul sak

Har haft en sjukt soft dag! Nice, det kan behövas ibland.. Sov till kvart över tolv, därefter blev det brunch på favvokafét och promenad på stan. Köpte en hylla och en blomsterlåda till balkongen. Äntligen! Jacob hade tidigare i veckan köpt en solros som han nu placerat i den nya lådan. Den ser lite ensam ut, men det är ju en start. Under kvällen har vi tittat på fotboll, tyvärr förlorade Malmö mot Hammarby med 1-0. Trist, speciellt med tanke på att det var Malmö som låg på bäst och hade flest chanser. Men man måste ju sätta dem också. Jaja..

Fick ett glatt besked idag!!
Jag klarade min tenta i Svensk språkhistoria!!!!
Hurray!!
Är så sjukt glad!


För övrigt har helgen bestått av jobb och fest hos Karin.
Det var en lugn, men mycket trevlig tillställning. Massa volleybollsnack. Det gillas! Av mig. Inte av Jacob... Tittade på Eurovision och drack cider...nice! Jag och babe var hemma vid halv tre, typ...tror jag;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0