Helgen

Åh jeez, har jobbat hela helgen vilket lett till att datorn stått orörd. Vilket i sin tur betyder att min uppsats inte kommit en rad närmre att bli färdig. Ångest!!! Imorgon är det jag som placerar rumpan på stolen och skriver satan!! Vill ju bara ha den färdig! Kom igen nu Karin!!

I fredags kom Emelie på besök på kvällen.
Vi käkade tacos, tittade på tv och snackade skit. Sådär lagom en soft fredag:) Igår och idag har jag jobbat och sen bara softat hemma med babe. Var ute en kort runda igår också, fem stycken denna vecka. Inte illa! Likväl känner jag mig sjukt svullen och äcklig:( Störigt.. Menmen. Hade bra tempo igår, lånade babes Ipod..Säkert! hjälpte mig att hålla farten uppe:)

Känns så sjukt skönt att sommaren snart är här, ska bli underbart att slippa ha skolan hängande över sig hela tiden.
Att kunna var riktigt ledig.. Hitta på roliga saker, läsa böcker man tycker om och bara ta det lugnt:) Längtar!! Men nu är det sista ruschen som gäller!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0